Szállítási információk

A szállítást az áru tömegétől és méretétől függően az alábbi futárszolgálatok megbízásával kézbesítjük Magyarország területén belül:

GLS futárszolgálat
Sprinter futárszolgálat
MPL futárszolgálat
CS-sprint futárszolgálat

Amennyiben online rendelését munkanapon 11.00 óráig leadja, úgy a kézbesítés rendszerint 1-3 munkanapon belül megtörténik.

 

Díjszabási struktúra

Vásárlási összeghatár Szállítási díj (bruttó)
7000,- Ft-ig 2540,- Ft
15000,- Ft-ig 4250,- Ft
30000,- Ft-ig 5300,- Ft
40000,- Ft-ig 6350,- Ft
500000,- Ft-ig 7400,- Ft
750000,- Ft-ig 8500,- Ft
100000,- Ft-ig 9500,- Ft
100000,- Ft felett  e-mailben értesítjük a szállítási költségekről
A szállítási költségre egyedi árajánlatot adunk:
100.000,- Ft rendelési értékhatár felett, illetve komplett játék, kültéri fitnessgép vagy terjedelmes méretű termék rendelése esetén.
Munkatársunk rendelését követően felveszi Önnel a kapcsolatot.

Néhány fontos információ

A szállítási problémák megelőzése érdekében, néhány hasznos tanáccsal szeretnénk segíteni Önt:

A szállítást kizárólag Magyarország területén belül tudjuk biztosítani.
A kézbesítés munkaidőben (8.00-18.00) történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve értesítse kollégáit, hogy küldeményt vár!
A rendelés során feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be a megfelelő mezőkbe! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, kérjük, adja meg az ott szereplő nevet is.
Ha a futár a megadott címen nem talál olyan személyt, aki átveheti a küldeményt, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.

Sérülés

Normál küldeményeknél a sérülés viszonylag ritka. Ha mégis azt tapasztalja, hogy sérült az áru, kérjük, hogy megadott elérhetőségeink egyikén vegye fel velünk a kapcsolatot, lehetőség szerint még a futár jelenlétében, de feltétlenül még aznap (az áruátvétel napján).

E-mail: info@haasz.eu

Tel: 62/ 542-642